9 modułów do PrestaShop, którymi Twój sklep musi dysponować

PrestaShop to jeden z najpopularniejszych silników napędzających tysiące sklepów na całym świecie. W lipcu tego roku CMS będzie obchodził swoje 10 urodziny, więc nie ma lepszej okazji, żeby zaprezentować 9 modułów, które z pewnością przydadzą się w Twoim sklepie. Nie przedłużając – zaczynamy!

Protect My Shop

Opis | Cena: 149,99€

Nazwa mówi wiele, ale warto to rozszerzyć. PrestaShop jest systemem w pełni darmowym, z którego może korzystać właściwie każdy, więc jest szczególnie narażony na ataki. Oczywiście, twórcy zadbali o to, żeby ich produkt był bezpieczny u samych podstaw, ale warto, co nie jest większym problemem, zadbać ponadprogramowo o jego bezpieczeństwo. W tym pomoże moduł Protect My Shop, dzięki któremu zabezpieczysz się przed:

  • SQL Injections,
  • XSS Injections,
  • SHELL Commands Injections,
  • Code Injections,
  • CGI Injections.

Te nazwy mogą wiele nie mówić, ale wierzcie, że warto postawić na straży tego rodzaju moduł, nie martwić się o bezpieczeństwo i całkowicie oddać się temu, co w e-commerce najważniejsze, czyli zwiększaniu sprzedaży.

PrestaShop SEO Manager

Opis | Cena: $29

Jako osoba prowadząca sklep internetowy musisz przykładać dużą uwagę do pozycjonowania, ponieważ to właśnie z Google (lub innej wyszukiwarki, ale umówmy się – Google jest w Polsce niekwestionowanych liderem) może trafić do Ciebie znaczna część klientów.

prestashop seo manager

Pozyskiwanie linków z zewnętrznych serwisów w celu trafiania na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania jest nieodzowne, ale równie ważna jest odpowiednia optymalizacja sklepu, w czym pomoże właśnie ten moduł.

Jego główne funkcje to:

  • automatyczne nadawanie tytułów i opisów produktom według określonych zasad,
  • automatyczne tworzenie przyjaznych linków,
  • weryfikowanie integracji pomiędzy Twoim sklepem a wyszukiwarką.

Image Compressor With TinyPNG

Opis | Cena: 39,99€

Moduł, który automatycznie i bez strat jakości zmniejszy wagę wysyłanych obrazów w formacie PNG i JPG. Dzięki temu strona Twojego sklepu będzie otwierała się szybciej, co ma spore znaczenie dla pozycjonowania, a także będziesz zużywał mniej transferu, który być może w przypadku Twojego usługodawcy hostingowego jest istotny. <reklama> W dhosting.pl nie ma limitu. 😉 </reklama>

Social Login Module

Opis | Cena: 69,99€

Z Facebooka na całym świecie korzysta już ponad 2 miliardy osób. W Polsce według badań Gemius/PBI, w listopadzie 2017 roku serwis Marka Zuckerberga odwiedziły ponad 22 miliony osób. Kontem Google dysponuje na pewno ponad miliard osób na świecie.

Te liczby robią wrażenie. Mało tego! Mogą przynieść wiele dobrego właścicielom sklepów internetowych.

Dzięki modułowi Social Login Module umożliwisz swoim klientom szybką rejestrację w sklepie przy pomocy między innymi Facebooka, Twittera czy konta Google. Pamiętaj, że im proces zakładania konta czy podania danych jest łatwiejszy, tym na większą liczbę zakupów możesz liczyć. Konwersja wzrasta a wraz z nią Twój przychód.

Social Plugins Module

Opis | Cena: 39,99€

Kolejny przedstawiciel modułów mających coś wspólnego z sieciami społecznościowymi. Dzięki niemu w łatwy, lekki i przyjemny sposób zamieścisz, np. “Lubię to!” z Facebooka na stronie swojego produktu czy kategorii.

Module Backup All

Opis | Cena: 29,99€

Większość hostingodawców oferuje kopie zapasowe w cenie usługi (<reklama> np. dhosting.pl! </reklama>), ale mimo to warto backupować dane samodzielnie, bo mówi się nawet, że jeśli dysponujesz tylko jedną kopią zapasową, to tak naprawdę nie dysponujesz żadną.

module backup all

Module Backup All pozwala między innymi na:

  • backup plików, bazy danych lub obu;
  • automatyczne backupowanie i odnawianie backupów;
  • automatyczne usuwanie starych backupów;
  • pobieranie backupów na dysk.

Dropbox Backup Module

Opis | Cena: 39,99€

Moduł działa bliźniaczo do poprzedniego z tą różnicą, że kopie zapasowe nie są zapisywane na serwerze a na Twoim koncie Dropbox. Dla każdego coś miłego.

Premium Google Analytics Enhanced Ecommerce

Opis | Cena: 69,99€

Google Analytics to gigantyczne narzędzie, dzięki któremu na wiele sposobów można analizować ruch. Jednym z niestandardowych sposobów użycia są raporty “E-commerce”, dzięki którym dowiesz się między innymi tego, które produkty przyciągają największą uwagę lub z których kanałów przychodzą osoby, które faktycznie dokonują zakupów, a nie tylko oglądają to, co masz do zaoferowania.

Do tego bez większych trudności skonfigurujesz remarketing dynamiczny, dzięki któremu dotrzesz do osób, które oglądały produkt, ale ostatecznie nie zdecydowały się na zakup. Twoja reklama będzie im o nim przypominać i śledzić w całym internecie. Zdecydowanie warto!

Polskie bramki płatności do PrestaShop

Praktycznie wszystkie większe polskie bramki płatności oferują darmowe integracje z PrestaShop. Poniżej znajdują się link do stron ze szczegółami:


Sprawdź nas, Elastyczny Web Hosting przyjmie każdy ruch z Twojej strony!

Jak to wygląda u Ciebie? Korzystasz z PrestaShop? Korzystasz z modułów, bez których nie wyobrażasz sobie e-commerce’owego życia?

Dodaj komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany.